نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

نقد و بررسی فلم سینمایی «مردی بدون سایه» در آی فیلم 2

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی ، تهیه کنندگی و نویسندگی «علیرضا رئیسیان»، شنبه 11 عقرب(آبان) ساعت 20:4به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

مردی بدون سایه، محصول سال ۱۳۹۷ است که در ایران و اسپانیا فلمبرداری شده‌است. این فلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فلم فجر حضور داشته و به روابط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به مشکلات اجتماعی این روزهای جامعه دارد.

در این فلم بازیگرانی مانند «علی مصفا»، «لیلا حاتمی»، «فرهاد اصلانی»، «گوهر خیراندیش»، «امیر آقایی» و «نادر فلاح» ایفای نقش کرده اند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 20:45 شام به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15  به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ح ح 

این مطلب را به اشتراک بگذارید